МИ ЗА ЛЕГАЛІЗАЦІЮ ВСІХ ДОБРОВОЛЬЧИХ ФОРМУВАНЬ
Добровольчі формування мають бути легалізовані за прикладом Патріота України, яким було створено "Азов", Східний корпус", "Полтаву", створюються інші підрозділи у складі МВС, і Нацгвардії. Про те чому - нижче.
1. Соціальний статус учасника АТО.
Не потребує додаткового наголошення, що цей статус набувається на підставі закону. Так, формується позитивна судова практика, подано 4 альтернативні законопроекти про визнання "нелегальних" добровольців повноправними учасниками. У тому числі - "законопроект Яроша" Але подати законопроект - не значить отримати закон. І головне - коли це буде. Ба більше, навіть, якщо ВР ухвалить таке рішення, залишиться питання його втілення. З мого досвіду - втілення таке можливе буде тільки у тому ж судовому порядку через встановлення факту, що має юридичне значення.
Не потребує додаткового наголошення, що цей статус набувається на підставі закону. Так, формується позитивна судова практика, подано 4 альтернативні законопроекти про визнання "нелегальних" добровольців повноправними учасниками. У тому числі - "законопроект Яроша" Але подати законопроект - не значить отримати закон. І головне - коли це буде. Ба більше, навіть, якщо ВР ухвалить таке рішення, залишиться питання його втілення. З мого досвіду - втілення таке можливе буде тільки у тому ж судовому порядку через встановлення факту, що має юридичне значення.
2. Озброєння.
Тільки легальні військові формування мають право набувати і застосовувати зброю на законних підставах. Так, вона часто застаріла, неякісна. Але - чи легше здобувати трофейну зброю і боєкомплект?
Тільки легальні військові формування мають право набувати і застосовувати зброю на законних підставах. Так, вона часто застаріла, неякісна. Але - чи легше здобувати трофейну зброю і боєкомплект?
3. Командування.
"Нелегальними" добровольцями наводиться аргумент проти легалізації: "нам призначать невідомих для нас командирів, можливо - зрадників чи ідіотів".
"Азов" проходив таку стадію у процесі свого становлення. Відповідально скажу - питання лише у наполегливості. "Азовці" сказали, що ними командуватиме тільки Білецький. На тому всі потуги керівництва МВС і закінчилися.
"Нелегальними" добровольцями наводиться аргумент проти легалізації: "нам призначать невідомих для нас командирів, можливо - зрадників чи ідіотів".
"Азов" проходив таку стадію у процесі свого становлення. Відповідально скажу - питання лише у наполегливості. "Азовці" сказали, що ними командуватиме тільки Білецький. На тому всі потуги керівництва МВС і закінчилися.
4. "Під мусорами".
Це друга поширена "фішка" серед добровольців-"негелалів". Тобто - "нам "взападло" носити посвідчення співробітників міліції".
Тут доречі згадати 2008 рік. Тоді я захищав "Патріотів" у справі "Маршу УПА". Відбувся цікавий діалог із начальником Шевченківського РУГУ. Той мені зауважив, що нафіга я "цілком нормальний адвокат" захищаю цих "нациків". На що я цьому мусору сказав, що не варто вживати таку термінологію,бо ці нацики невдовзі віддаватимуть команди йому і такому як він. Тому не "під" а "над". Це по-перше.
По-друге, "Азов" та інші добровольці не несуть відповідальності за все МВС, чи не так? Ми не відпровідаємо за корумпованих слідчих і гаїшників, за оперів, які кришують наркоділків...
Це друга поширена "фішка" серед добровольців-"негелалів". Тобто - "нам "взападло" носити посвідчення співробітників міліції".
Тут доречі згадати 2008 рік. Тоді я захищав "Патріотів" у справі "Маршу УПА". Відбувся цікавий діалог із начальником Шевченківського РУГУ. Той мені зауважив, що нафіга я "цілком нормальний адвокат" захищаю цих "нациків". На що я цьому мусору сказав, що не варто вживати таку термінологію,бо ці нацики невдовзі віддаватимуть команди йому і такому як він. Тому не "під" а "над". Це по-перше.
По-друге, "Азов" та інші добровольці не несуть відповідальності за все МВС, чи не так? Ми не відпровідаємо за корумпованих слідчих і гаїшників, за оперів, які кришують наркоділків...
5. Координація. Обмін розвідданими і оперативними планами.
Треба розуміти і чітко усвідомлювати, що "регулярні" військові не зобов'язані поширювати "нелегальним" добровольцям відомості, які становлять державну та військову таємницю. Більше того, це - склад злочину! На практиці це означає неможливість адекватної інтеграції "негеального" підрозділу до системи командування, неузгодженість дій, потраплання під "дружній вогонь" тощо.
Треба розуміти і чітко усвідомлювати, що "регулярні" військові не зобов'язані поширювати "нелегальним" добровольцям відомості, які становлять державну та військову таємницю. Більше того, це - склад злочину! На практиці це означає неможливість адекватної інтеграції "негеального" підрозділу до системи командування, неузгодженість дій, потраплання під "дружній вогонь" тощо.
Тут доречі сказати про анонсований Дмитром Ярошем "альтернативний" Генштаб. Така ініціатива не що інакше, аніж - гільотина у тому випадку, коли голову (легальний Генштаб) можна і необхідно лікувати. Зокрема - терміново міняти Начальника. Іще. Наслідком такої нііціативи стане логічна активізація Генеральної прокуратури та СБУ у напрямку пошуку у діях підписантів "Меморандуму" різноманітних складів злочинів. Вони це уміють. А це, відповідно, ПОСТАВИТЬ СУСПІЛЬСТВО ПЕРЕД РОЗКОЛОМ. Це щонайменше.
Це уже не кажучи про цілу купу технічних, організацйних і фінансових питань, які ця ініціатива потягне за собою.
Це уже не кажучи про цілу купу технічних, організацйних і фінансових питань, які ця ініціатива потягне за собою.
Немає коментарів:
Дописати коментар